loading...
shahin shahr
Amir.maram بازدید : 1 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

- . - . - . - . - . - . - . - پیامک تیکـــه دار. - . - . - . - . - . - . - . - . - تو را من “تو” کردم وگرنه “او” هم زیادت است پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن… - . - . - . - . - . - . - . - پیامک تیکـــه دار. - . - . - . - . - . - . - . - . - کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود… میـــزدم میزدی …. نمیــــزدم نمیزدی … - . - . - . - . - . - . - . - پیامک تیکـــه دار. - . - . - . - . - . - . - . - . - عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی و افتخار می کنی، که عشق برایت این چنین است ! و من می خندم … به برنامه هایی که هیچکدام ، ارزش دیدن ندارند . . . - . - . - . - . - . - . - . - پیامک تیکـــه دار. - . - . - . - . - . - . - . - . - از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی “رفـــــــتنــــ ” همیشہ حتی در دستور زبان فارســـی “لــــــازمـــ” است… - . - . - . - . - . - . - . - پیامک تیکـــه دار. - . - . - . - . - . - . - . - . - زلالی قلبت ارزانی دیگران من این احساس آبکی را نمیخواهم - . - . - . - . - . - . - . - پیامک تیکـــه دار. - . - . - . - . - . - . - . - . - قرار نیست که همیشه من خوش باشم … دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم … امروز دیگری خوش است برای با تو بودن … و فردا یکی دیگر… از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست … تو می تونی …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ کدوم تیمه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 58