loading...
shahin shahr
Amir.maram بازدید : 1 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن گرچه دورم از برت اما فراموشم نکن.  ____*_____*_______*_______*__ ماه در میاد که چی بشه؟ میخواهد عزیز کی بشه؟ نمیدونه توهستی بجای اون نشستی؟ نمیدونه تو ماهی فدات بشم الاهی..... ____*_____*_______*______*___  هردم .هرجا.لبم اسم تو جاریست گریان شده چشم که چرا جای تو خالیست... ________*__________*___________  دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد ندانستم تو ظالم دلی آهن ربا داری. ________*_______*________*____  Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib2222222233333333333et   daram Yadet…………………………..nare. ______*________*_______*______  همیشه توی قصه میگن یکی بود یکی نبود لینو بدون توی اون بود و نبود. _______*______*______*______  دور باش اما نزدیک --------من از نزدیک بون های دور میترسم.  _______*________*__________ گاهی وقتها سکوت معجزه میکند.وتو میفهمی همیشه بودن در فریاد نیست. _______*_________*___________  از شمع یک چیز آموختم. ایستاده بمیرم.بی صدا بمیرم.به پای دوست بمیرم.  ________*_______*______*____ تو آشیون چشمام جای تو مونده خالی من یادتم در اینجا تو اونجا در چه حالی.  __________*__________*______ اگرنهایت دوست داشتن درقطره های باران است پس دریا را به تو تقدیم میکنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ کدوم تیمه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 55